King and Balloon

اسکائی کڈ

اسکائی کڈ

اسکائی کڈ ایک افقی سکرولنگ شوٹر آرکیڈ کھیل ہے جسے نمکو نے 1985 میں جاری کیا تھا۔ یہ نمکو پی اے سی – لینڈ ہارڈ ویئر پر چلتا ہے لیکن اس طرح کے ویڈیو سسٹم کے ساتھ جو ڈریگن بسسٹر میں استعمال ہوتا ہے۔ یہ دو کھلاڑیوں کو بیک وقت کھیلنے کی اجازت دینے والا نمکو کا پہلا کھیل بھی ہے۔ یہ گیم بعد میں فیمکوم پر جاری کیا گیا (سن سؤفٹ کے ذریعہ امریکی NES لایا گیا) ، اور Wii ، ننٹینڈو 3DS اور Wii U کے لئے یہ ورژن اور Wii کے لئے اصل آرکیڈ ورژن بعد میں نینٹینڈو کی ورچوئل کنسول سروس پر جاری کیا گیا۔

اسکائی کڈ ڈیلکس نامی ایک سیکوئل 1986 میں ریلیز ہوئی۔ اس میں کئی نئے دشمن اور مشن متعارف ہوئے ، نمکو کے اس وقت کے نئے نمکو سسٹم 86 ہارڈ ویئر پر چلنے والا پہلا کھیل تھا ، اور یہ بھی اس کمپنی کا پہلا گیم تھا جس نے یاماہا YM2151 ایف ایم کا استعمال کیا تھا آواز چپ

اسکائی کڈ

گیم پلے

اسکائی کڈ دو جہتی سکرولنگ شوٹر کھیل ہے۔ کھلاڑی اسکائی چلڈس ، “ریڈ بیرن” اور “بلیو میکس” کا کنٹرول سنبھالتے ہیں ، جو مینفریڈ وون رِچofوفِن ، پہلی جنگ عظیم کے مشہور اڑن کا حوالہ دیتے ہیں ، اور نامور آرڈر پور لی میرات کو غیر رسمی طور پر بلیو میکس کے نام سے جانا جاتا ہے۔ اسکائی کڈز دو طرفہ علاقوں میں اڑان بھرتے ہیں اور ان کو مشنوں کے دوران مخصوص اہداف دیئے جاتے ہیں۔ ان مشنوں میں مخصوص اہداف پر بمباری شامل ہے۔ ہوائی جہاز کی مشین گن کو کنٹرول کرنے کے لئے “A” بٹن استعمال کیا جاتا ہے اور لوپ کو انجام دینے کے لئے “B” بٹن استعمال ہوتا ہے۔ ہر سطح پر کھلاڑیوں کو متعدد رکاوٹوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ سب سے پہلے ، ان کا بائپ لین اپنے مشن کو مکمل کرنے کے لئے کسی بم سے لیس نہیں ہے اور اسے ہدف کے راستے میں لے جانا ہوگا۔ دوسرا ، زمین اور ہوا دونوں ہی یونٹ ہیں جو اسکائی بچوں کو اپنے مشن کو پورا کرنے سے روکنے کی کوشش کرتے ہیں۔ آخر کار ، اسکائی چلڈرن کو نشانہ بننے کے ل some کچھ انتہائی غیر مہذ .بانہ خطے میں جانا پڑ سکتا ہے یا شہروں کے آس پاس گھومنا پڑتا ہے۔ اسکائی بچوں نے جن اہداف کو بمباری کرنا چاہئے وہ یا تو قلعے کے احاطے یا جہاز ہوں گے۔ جب کھلاڑی 21 مشنوں میں مزید آگے بڑھتے ہیں تو ، ایک مشن کے دوران متعدد اہداف ظاہر ہونا شروع ہوجائیں گے۔ کھلاڑی فضائی اور زمینی اہداف کو ختم کرنے کے لئے پوائنٹس حاصل کرتے ہیں ، اور مشن کے اختتام پر ان اضافی پوائنٹس حاصل کرتے ہیں جس میں سے ان میں سے کتنے اہداف کو تباہ کیا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ ، کھلاڑیوں کو اس بات کی بنیاد پر پوائنٹس ملتے ہیں کہ ہدف کا کتنا نقصان ہوتا ہے۔ لیکن صرف تباہی مشن کے خاتمے کے بونس کی ضمانت دیتی ہے۔

اسکائی کڈ

کبھی کبھار ، کسی بل بورڈ پر لوپ لگانے سے نمکو کے چار چھپیوں میں سے ایک انکشاف ہوجاتا ہے: پی اے سی مین ، انکی ، ریلی X کا خصوصی جھنڈا (جو کہ گیلیکشیائی پرچم بردار کی طرح ، کئی دوسرے نمکو کھیلوں میں بھی نمودار ہوا ہے) یا ڈوکا سے پوکا کھودنا

اگر کھلاڑی تینوں ناچنے والی لڑکیوں کے سامنے ایک لوپ انجام دیتا ہے جو ہر مشن کے اختتام پر نمودار ہوتا ہے تو ، لڑکیاں بوسے کی نمائندگی کرنے والے دل بھیجیں گی۔ اگر کھلاڑی کو لڑکیوں یا دلوں کو گولی مارنا چاہئے تو وہ بالترتیب گلابی پاؤڈر پف اور لہراتے ہوئے کتوں میں بدل جائیں گے۔

ترقی

نمکو نے مڈوے اور اٹاری دونوں کے ساتھ شراکت ختم کرنے کے بعد ، انہوں نے ریاستہائے متحدہ میں کھیل جاری کرنا شروع کردیئے۔ نمبکو کے جاری کردہ کھیلوں میں گروبڈا (1984) اور ڈیگ ڈگ II (1985) جیسے ریلیزز تھے۔ چونکہ 1983 کے ویڈیو گیم کریش نے کافی تعداد میں آرکیڈ کمپنیوں کا دعوی کیا تھا ، نمکو اس خلا کو پر کرنے میں کامیاب رہا۔ اسکائی کڈ ایک ایسا کھیل تھا جس نے ریاستہائے متحدہ میں بڑی کامیابی حاصل نہیں کی تھی۔ تاہم ، اس کھیل نے یہ ظاہر کیا کہ ان کے جاری کردہ کھیل تک نمکو صحیح راہ پر گامزن تھا۔ [اصل تحقیق؟] کارٹون نما گرافکس اور مختلف اقسام کے مشنوں کی نمایاں اسکائی کڈ کئی دیگر نمکو کی بنیاد بنائے گی۔ وہ کھیل جو ایک ہی قسم کے گیم پلے پر مبنی ہیں ، جیسے آرڈین (1988) اور پستول ڈیمیو نو بون (1990)۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close