Phoenix

جادوگر لارڈ

جادوگر لارڈ

جادوگر لارڈ ایک سائیڈ سکرولنگ ایکشن پلیٹ فارم آرکیڈ ویڈیو گیم ہے جو الفا ڈینشی نے تیار کیا تھا اور اصل میں اسے ایس این کے نے 26 اپریل 1990 کو شائع کیا تھا۔ یہ نو جیو ایم وی ایس (آرکیڈ) اور نیو جیو اے ای ایس (ہوم ​​دونوں) کے لانچنگ عنوانات میں سے ایک تھا۔ ) پلیٹ فارم ، اس کے علاوہ اے ای ایس کے لئے ایک پیک ان گیمز میں سے ایک ہے۔

جب شیطان جادوگر گیل ایگیز اپنی قید سے آزاد ہوکر صدیوں پہلے ان کے خلاف استعمال ہونے والے جادو ٹومز کو چوری کرتا ہے ، تو جادوگر ایلٹا تباہی کے دیوتا کے سامنے گال اور اس کے پیروکاروں کے ہاتھوں سے چوری شدہ جادو ٹومز کی بازیافت کے لئے سفر پر نکلا۔ ، Az Aorse ، کو زندہ کیا گیا ہے اور کڈاس کی سرزمین اور دنیا دونوں کو تباہ کردیتا ہے۔ اگرچہ ابتدائی طور پر یہ نو جیو ایم وی ایس کے لئے لانچ کیا گیا تھا ، لیکن جادوگر لارڈ کو بعد میں 1991 اور 1994 میں بالترتیب نو جیو اے ایس اور نی جیو سی ڈی دونوں کے لئے رہا کیا گیا تھا ، اور اس کے بعد سے وہ تالیف پر اور مختلف کنسولز کے لئے ڈاؤن لوڈ سروسز کے ذریعے دوبارہ جاری کیا گیا ہے۔ اسے کھیلنے کے طریقے۔

جادوگر لارڈ

اس کی اصل رہائی پر ، جادوگر لارڈ نے اپنے رنگین اور تفصیلی گرافکس ، ساؤنڈ ڈپارٹمنٹ ، گیم پلے اور نو جیو کی صلاحیتوں کا مظاہرہ کرنے کی وجہ سے داد وصول کی ، حالانکہ نقاد مشکل کے سلسلے میں الگ الگ محسوس ہوتے ہیں اور اسے آرکیڈس میں مالی فلاپ سمجھا جاتا ہے۔ ، مثبت استقبال کے باوجود اس نے اکٹھا کیا۔ حالیہ برسوں میں عنوان کے لئے ماقبل جائزے ملا دیئے گئے ہیں ، جن کے جائزہ نگار گرافکس اور آواز کی تعریف کرتے ہیں لیکن اس کی مشکل مشکل کو تنقید کا نشانہ بناتے ہیں۔ اس کا سیکوئل ترقی میں تھا لیکن اسے کبھی جاری نہیں کیا گیا۔

گیم پلے

جادوگر لارڈ ایک سائڈ اسکرولنگ ایکشن پلیٹ فارم گیم ہے جس میں غولز ن گھوسٹس اور راستن کی طرح ہے ، جہاں کھلاڑی کاڈاسیس کی سرزمین میں مختلف موضوعات کے سیٹ کرنے کے آٹھ مرحلے کے ذریعے مرکزی مرکزی کردار ایلٹا کا کنٹرول سنبھال لیتا ہے ، جہاں بنیادی مقصد ہے۔ آٹھ صوفیانہ کتابیں بازیافت کریں جو گیل ایگیز کے ذریعہ چوری کی گئیں ، ایک اہم مخالف اپنے نوکروں کو شکست دے کر ، اس کے ساتھ ساتھ اس کی ایک ایسی تخلیق جو اسٹیج کے آخر میں باس کی حیثیت سے کام کرتی ہے تاکہ مزید پیشرفت ہوسکے۔

جادوگر لارڈ

کچھ سطحیں نمایاں نوعیت کی ہوتی ہیں ، جو رکاوٹوں اور دشمنوں سے آراستہ ہوتی ہیں ، جس سے کھلاڑی کو دوڑنے ، کودنے ، چڑھنے ، گولی مار کر یا دشمنوں کو چکوا کر مرحلے سے گزرنا پڑتا ہے ، جب کہ دوسری سطحیں جو بعد میں کھیل میں نمایاں ہوتی ہیں وہ زیادہ مازیلائک اور ریسرچ ہوتی ہیں۔ ، کھلاڑی کو اختتام تک پہنچنے کے ل different مختلف راستوں کو اپنانا اور اگر کھلاڑی سطح کو مکمل کرنے میں بہت زیادہ وقت لے جاتا ہے تو ، ایک ناقابل تسخیر مخلوق نمودار ہوتی ہے اور ایلٹا کی پیروی کرنا شروع کردیتا ہے یہاں تک کہ اسے ہلاک کردیا جاتا ہے اور اسی جگہ پر دوبارہ بھیج دیتا ہے جہاں وہ مر گیا تھا۔ ایک بار جب تمام جانیں ضائع ہوجائیں ، کھیل ختم ہو جاتا ہے جب تک کہ کھلاڑی کھیل جاری رکھنے کے لئے آرکیڈ مشین میں زیادہ کریڈٹ داخل نہ کردے۔ اگر میموری کارڈ موجود ہے تو ، کھلاڑی کو اجازت مل جاتی ہے کہ وہ اپنی پیشرفت کو بچائے اور کھیل کے محفوظ ہونے والے آخری مرحلے کو دوبارہ شروع کرے۔ جیسا کہ ایس این کے کے جاری کردہ بہت سارے کھیلوں کی طرح ، یہ اپنی اعلی مشکل کی وجہ سے مشہور ہے۔

کھیل کی تمام سطحوں میں دروازے ہیں جو جوائس اسٹک پر دب کر کھولی جاسکتی ہیں ، ایسے کمرے کی طرف جاتے ہیں جو یا تو کھلاڑی کو فائدہ پہنچا سکتے ہیں یا نقصان پہنچا سکتے ہیں اور صحیح دروازہ ڈھونڈنے سے کھلاڑی سطح کی منی بکس کی طرف جاتا ہے ، اے ای ایس ورژن یہ چوکیوں کے طور پر بھی کام کرتا ہے۔ کھیل کی ایک اہم خصوصیت یہ ہے کہ خزانے کے چیسٹوں کے اندر پورے مرحلے میں پائے جانے والے رنگین وربس کے مرکب اٹھا کر طاقتور انسانوں میں تبدیل ہونے کی صلاحیت ہے ، جس سے کھلاڑیوں کو دشمنوں اور مالکان پر حملہ کرنے کے لئے نئی شکل دی جاتی ہے۔ جب وہ تبدیل نہیں ہوتا ہے ، تو حملہ آور ایلٹا کی بنیادی شکل ایک کمزور لیکن تیز رفتار حرکت پذیر توانائی کا تخمینہ ہے جسے وہ چار سمتوں سے گولی مار سکتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close