Phoenix

فینکس ہیگن

فینکس ہیگن

فینکس ہیگن ایک جرمن پیشہ ور باسکٹ بال کلب ہے جو جرمنی کے ہیگن میں واقع ہے۔ نومبر 2016 میں باسکٹ بال بنڈسلیگا سے دستبرداری کے بعد ، فینکس ہیگن نے 2017-18 کے پرو سیزن کے لئے اپنی باسکٹ بال ٹیم کا دوبارہ آغاز کیا۔ پیشہ باسکٹ بال کا دوسرا ڈویژن جرمنی کا ہے۔

فینکس ہیگن

تاریخ

کلب کی بنیاد مئی 2004 میں سابق ٹاپ کلب برینڈ ہیگن کی ناداری کے تناظر میں رکھی گئی تھی۔ برانڈٹ ہیگن کو دسمبر 2003 میں فوری طور پر باسکٹ بال بنڈسلیگا (بی بی ایل) میں کلب کی کارروائی روکنے پر مجبور کیا گیا۔ فینکس ہیگن برانڈٹ ہیگن کا قانونی جانشین نہیں ہے ، لیکن ہیگن میں باسکٹ بال کی روایت کو جاری رکھنے کے لئے ایک نیا نیا کلب قائم کیا گیا ہے۔ فینکس ہیگن 2008-09 کے موسم تک جرمن دوسری باسکٹ بال لیگ کے پی آر او اے ڈویژن میں کھیل رہی تھی۔ کلب نے اس لیگ میں کام کرنے کا لائسنس بی جی ڈی کے / فِچٹی ہیگن سے کرایہ پر لیا تھا ، اور اس طرح یہ کلب کا قانونی جانشین ہے۔ پرو اے کے فینکس ہیگن نے 2008–09 کے سیزن میں دوسری پوزیشن حاصل کی۔ اس پوزیشن نے 2009-10 کے سیزن میں بی بی ایل میں ترقی کے لئے ٹیم کوالیفائی کیا۔

فینکس ہیگن خواتین کی ٹیم 2008-09 کے سیزن کے آغاز سے دوسری خواتین لیگ ڈی بی بی ایل میں کھیل رہی ہے۔ اس ٹیم کو اسپورٹس کلب ٹی ایس وی ہیگن 1860 کے اشتراک سے چلایا گیا ہے ، جہاں سے تمام کھلاڑی پیدا ہوتے ہیں۔

فینکس ہیگن

فینکس ہیگن لمبے عرصے تک اعلی کارکردگی کا کھیل یقینی بنانے کے لئے نوجوان باسکٹ بال کی صلاحیتوں کو فروغ دینا چاہتے ہیں۔ نوجوان ہنر مند ٹیم فینکس ہیگن جونیئرز جرمنی کے آنے والے کھلاڑیوں (این بی بی ایل) کے لئے پہلی لیگ کے شمال مغربی ڈویژن میں کھیل رہی ہے۔ این بی بی ایل (2007–08) کے وجود کے پہلے سیزن میں ، فینکس جونیئرز ٹیم نائب چیمپئن بنی۔

کلب نے مالی پریشانیوں کی وجہ سے اکتوبر 2016 میں انوولیسی کے لئے دائر کیا تھا اور اگلے مہینے اس کے بنڈسلیگا کا لائسنس فوری اثر کے ساتھ منسوخ کردیا تھا۔  اس کلب نے 2016–17 کے سیزن کو ختم نہیں کیا تھا اور اگلے سیزن میں دوبارہ پرو اے کے پاس رکھ دیا گیا تھا۔

لائسنس اور میدان کا مسئلہ

گھریلو میدان “اسکیلہدال” کی گنجائش 1،800 ہے۔ بی بی ایل کے لئے کم از کم صلاحیت کی ضرورت 3،000 ہے۔ موجودہ عمارت کی 3،000 کی گنجائش میں ایک تجدید نو اور وسعت کا منصوبہ 2009-10 کے سیزن کے لئے بنایا گیا ہے۔ لہذا ، اس مدت کے لئے ایک متبادل جگہ کی ضرورت ہے۔ فینکس ہیگن کے ذریعہ تین اختیارات پر غور کیا گیا: ہیگن میں ایک خیمہ حل ، جس کی گنجائش 3،500 ہے ، ہیگن میں ایک متبادل جم یا ہیگن کے قریب ایک جگہ۔ 23 اپریل 2009 کو بی بی ایل نے بی بی ایل میں کھیلنے کے لائسنس کے لئے فینکس ہیگن کی درخواست سے انکار کردیا۔ درخواست میں خیمے کے حل کی تجویز کی گئی تھی ، جو مسترد ہونے کی وجہ بنی ہے۔ مسترد ہونے کے ایک ہفتہ کے اندر ہی فینکس ہیگن کو اس فیصلے کے خلاف اپیل کا حق حاصل تھا۔ فینکس ہیگن نے عمارت کو تبدیل کرنے کی فزیبلٹی کا اندازہ کیا ، جو ہیگن میں واقع ہے اور فی الحال بیڈمنٹن اور ٹینس کورٹ کی میزبانی کر رہی ہے۔ ہیگن سے باہر ایک متبادل حل کے طور پر ، یونیورسٹی آف وپرٹل کے جم “یونی اسپورل” پر غور کیا گیا۔ ہیگن حل کے منصوبوں اور معاہدوں کے ساتھ بی بی ایل سے اپیل کی گئی۔ منگل 02/05/09 کو بی بی ایل کے ذمہ دار بورڈ نے لائسنس کے بارے میں کوئی حتمی فیصلہ کرنے سے قبل سائٹ کا معائنہ کرنے کے لئے ہیگن میں مجوزہ مقام پر ایک وفد بھیجنے کا فیصلہ کیا۔ جمعہ 08/05/09 کو بی بی ایل نے اپنا سابقہ ​​فیصلہ منسوخ کردیا اور مستقل شرط کے ساتھ لائسنس دیا۔ فینکس ہیگن لائسنس کو برقرار رکھنے کے اہل ہیں ، اگر باسکٹ بال کے میدان میں سیٹ اپ کے لئے پیشرفت کی ضروریات پوری ہوجائیں گی۔ عارضی میدان میں 3،035 کی گنجائش رکھنے کا منصوبہ ہے۔ پیر 06/07/09 کو بی بی ایل نے اعلان کیا کہ فینکس ہیگن نے اپنی معاشی کارکردگی سے متعلق تقاضے پورے کردیئے ہیں۔ فینکس ہیگن کو 31 جولائی 2009 تک میدان میں تبدیل اور میچ آپریشن کے لئے تیار ہونا پڑے گا ، جو 2009-10 کے بی بی ایل لائسنس کی راہ میں حائل رکاوٹ ہے۔ 08/05/09 پریس ریلیز میں بی بی ایل نے پہلے ہی بیان کیا ہے کہ وہ توقع کرتا ہے کہ فینکس ہیگن بھی ان ضروریات کو پورا کرے گا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close