Wizard of Wor

مددگار 1983 ویڈیو گیم

مددگار 1983 ویڈیو گیم

مددگار 1983 ویڈیو گیم  ہے جو کموڈور کے لئے تیار کیا گیا تھا ، جو الیکٹرانک آرٹس کے ذریعہ 1984 میں جاری کیا گیا تھا ، اور شان اے مور اور اسٹیو لیوڈڈرز ڈیکبراڈر برائے پروگریسو پیری فیرلز اینڈ سوفٹویئر (پی پی اینڈ ایس) نے کولوراڈو سے باہر لکھا تھا۔ بعد میں اس میں ترمیم کی گئی اور الٹیمیٹ وزرڈ کے نام سے دوبارہ جاری کیا گیا۔

مددگار 1983 ویڈیو گیم

گیم پلے

ہر سطح میں چابیاں ہوتی ہیں ، اور اس چیز میں ولفریڈ کو اگلے مقام پر جانے کی کلید حاصل کرنے کے ل. شامل کرنا ہوتا ہے۔ چابی ڈھونڈنے کے لئے ہر سطح کو بھی مختلف املا کی ضرورت ہوتی ہے ، اور جو بھی کلید ملا وہ اسے ایک متعدد بار دیتا ہے جب وہ اس اسپیل کو ڈال سکتا تھا۔ کچھ منتر تخمینے لگاتے ہیں ، جو یا تو دشمنوں کو مار سکتے ہیں یا ان کو منجمد کرسکتے ہیں ، جبکہ کچھ وِلفریڈ کو ٹیلیفون کرتے ہیں ، یا تو اسے غیر جسمانی “سائے” کی طرف موڑ دیتے ہیں یا فوری طور پر اسے اپنے ابتدائی نقطہ پر منتقل کرتے ہیں۔

کھلاڑی کا کردار ، ولفریڈ ، جامنی رنگ کے لباس میں ایک جادوگر ہے ، اور اس کے دشمنوں میں چڑیلیں ، نائٹ ، دیو کیڑے اور دیگر مختلف راکشس شامل ہیں۔

ترقی

مددگار 1983 ویڈیو گیم ایپیکس کی رہائی جمپ مین کے ساتھ ہم آہنگی سے تخلیق کیا گیا تھا۔ اسٹیو لیوڈڈرز نے بیان کیا کہ یہ ایک اتفاق تھا ، اور اس نے محسوس کیا کہ اگر کود مین کو پہلے جاری نہ کیا جاتا (کمپنی کا سائز اور مارکیٹنگ کے وسائل ایک اہم عنصر ہیں) تو وزارڈ زیادہ کامیاب ہوسکتا تھا۔

الٹیمیٹ وزرڈ

کریگ اسمتھ اور آرون ہائٹور نے ریاست ٹیکساس کے نارتھ رِچ لینڈ ہِلز میں اپنے گھروں میں ایک بہتر تعمیراتی سیٹ بنانے کے لئے مل کر کام کیا۔ انہوں نے سطحوں کے لئے میموری لے آؤٹ کو سمجھنے کے لئے شان اور اسٹیو کے ساتھ بات چیت کی اور پھر اصل کھیل کے ساتھ شامل ایک اعلی درجے کی تعمیر کا سیٹ اپ تیار کیا۔ دوسری چیزوں کے علاوہ ، ان کی تعمیراتی سیٹ میں “ٹریژر میٹرکس” بنانے کی صلاحیت بھی شامل تھی جس سے صارف کو خصوصی سطح پر دکھائے جانے والے مماثلت جیسے خاص اثرات پیدا کرنے کی اجازت مل گئی۔ اصل سیٹ میں اس خصوصیت کی نشاندہی کرتے ہوئے اس کے کوڈ میں باقیات باقی ہیں جو غالبا. عدم استحکام یا دستاویزات کی عدم دستیابی کی وجہ سے غیر فعال کردی گئی تھیں۔

مددگار 1983 ویڈیو گیم

پی پی اینڈ ایس نے کوڈ کو کریگ اور آرون سے لیا اور اسے تجارتی طور پر ایک پیکیج میں جاری کیا جس کا نام وزرڈ ایکسپینشن سیٹ ہے۔ اس اضافی پیک میں کمپنی نے خصوصی طور پر توسیع کے لئے منعقدہ مقابلے سے 50 نئی سطحیں بھی شامل کیں۔ اصل تعمیراتی سیٹ کی حدود کی وجہ سے کسی بھی نئی سطح میں کوئی اعلی درجے کی خصوصیات نہیں تھیں۔

پال ریچے III سمیت الیکٹرانک آرٹس نے سطح کا ایک نیا سیٹ بنانے کے لئے ہارون اور کریگ کے ذریعہ تیار کردہ تعمیراتی سیٹ کا استعمال کیا۔ کنسٹرکشن سیٹ کو بھی ای اے نے شامل کیا تھا ، جیسا کہ اصل پی پی اینڈ ایس ریلیزس سے مختلف ترتیب میں ، اگرچہ اصلی کھیل سے اور ایکسٹینشن پیک کی سطح کا مجموعہ تھا۔ الٹیمیٹ وزرڈ ورژن میں اپنی مشکلات کو بڑھانے کے لئے موجودہ سطح میں کچھ تبدیلیاں بھی پیش کی گئی ہیں ، اسی طرح کھیل کے راکشسوں میں سے کچھ کے ل different مختلف اسپریٹس۔

استقبال

کمپیوٹ! کے گزٹ نے الٹیمیٹ وزرڈ کے کموڈور 64 ورژن کے “انسٹینٹ پلےیبلٹی” کی منظوری دے دی ، اور بتایا کہ یہ “پڑوس کے نوجوانوں کا پسندیدہ مقام بن گیا ہے”۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close