Mystery House

ونچسٹر اسرار ہاؤس

ونچسٹر اسرار ہاؤس

ونچسٹر اسرار ہاؤس ، سان جوس ، کیلیفورنیا میں ایک حویلی ہے جو کبھی آتشیں اسلحے کے ماہر ولیم ویرٹ ونچسٹر کی بیوہ سارہ ونچسٹر کی ذاتی رہائش گاہ تھی۔ 525 South Winchester Blvd پر واقع ہے۔ سان جوس میں ، ملکہ این اسٹائل وکٹورین حویلی اپنے سائز ، اس کی تعمیراتی تجسس اور کسی بھی طرح کے ماسٹر بلڈنگ پلان کی کمی کی وجہ سے مشہور ہے۔ یہ کیلیفورنیا کا ایک نامزد تاریخی سنگ میل ہے اور تاریخی مقامات کے قومی رجسٹر میں درج ہے۔ یہ نجی ملکیت میں ہے اور سیاحوں کی توجہ کا مرکز ہے۔

ونچسٹر اسرار ہاؤس

 

1884 میں ونچسٹر اسرار ہاؤس کی تعمیر کے بعد سے ، بہت سے لوگوں نے اس پراپرٹی اور حویلی کا دعوی کیا تھا کہ ونچسٹر رائفلز سے ہلاک ہونے والوں کے بھوتوں نے ان کا شکار کیا تھا۔ ونچسٹر کی روزانہ کی رہنمائی کے تحت ، اس کی “منجھا -ت زمین” تعمیر چوبیس گھنٹے جاری رہی ، کچھ کھاتوں کے بغیر ، بغیر کسی مداخلت کے ، September ستمبر ، 2222 on on کو اس کی موت تک ، اس وقت کام فوری طور پر بند ہوگیا۔ تاہم ، سارا ونچیسٹر کی سوانح نگار کہتی ہیں کہ ونچسٹر نے ماہرین باقاعدگی سے “مجھے آرام سے آرام سے کام لینے کے لئے مہینوں کے لئے ملازمت سے برطرف کردیا” “اور نوٹ کیا ہے کہ” آج کے اسرار ہاؤس کے ملکیتی دعویداروں کے مقابلہ میں یہ اڑتا ہے۔ اڑتیس سال کے لئے مسلسل.

پریرتا

1881 میں اپنے شوہر کی تپ دق سے مرنے کے بعد ، سارہ ونچسٹر اسرار ہاؤس کو .5 20.5 ملین سے زیادہ (2019 میں 3 543 ملین ڈالر کے برابر) وراثت میں ملا۔ اسے ونچسٹر ریپیٹنگ آرمس کمپنی کی تقریبا fifty پچاس فیصد ملکیت بھی ملی ، جس سے اسے ایک دن میں تقریبا$ $ income of 2019 of of income 2019 income income کی آمدنی ہوئی ، جو کہ 2019 2019 in in میں ایک دن میں $ 26،000 کے برابر تھی۔ ان وراثتوں نے انہیں بہت زیادہ دولت بخشی جو وہ جاری تعمیراتی فنڈ کے لئے استعمال کرتی تھی۔

ونچسٹر اسرار ہاؤس

 

تبلیغوں نے اس وقت کہا تھا کہ ، اس کے بعد کسی وقت اس کی نوزائیدہ بیٹی کی موت مرسم کے نام سے ہونے والی بیماری سے ہوئی ، بچوں کی ایک بیماری جس میں جسم ضائع ہوجاتا ہے ، اور اس کے شوہر پلمونری تپ دق کی وجہ سے چل بسے تھے۔ بوسٹن کے ایک میڈیم نے اسے بتایا (اپنے خیال میں اپنے مرحوم شوہر کے ساتھ گفتگو کرتے ہوئے) کہا تھا کہ وہ اپنا گھر نیو ہیون میں چھوڑ کر مغرب کا سفر کرے ، جہاں اسے اپنے اور اپنے لوگوں کے لئے مسلسل ایک گھر بنانا ہوگا جو ونچسٹر رائفلز کا شکار ہوچکے ہیں۔ ونچسٹر نیو ہیون چھوڑ کر کیلیفورنیا کا رخ کیا۔ اگرچہ یہ ممکن ہے کہ وہ اپنی طویل پریشانی کے دوران محض مقام کی تبدیلی اور کسی شوق کی تلاش میں تھی ، لیکن دوسرے ذرائع کا کہنا ہے کہ ونچسٹر کو یقین ہے کہ اس کے کنبہ اور خوش قسمت کو بھوتوں نے پریشان کیا ہے اور صرف مغرب میں منتقل ہوکر اور انھیں مستقل طور پر گھر بنا کر ہی وہ کامیاب ہوسکتی ہے۔ ان روحوں کو راضی کرو

1884 میں ، اس نے سانتا کلارا ویلی میں ایک نامکمل فارم ہاؤس خریدا اور اپنی حویلی بنانے شروع کردی۔ کار ساز رکھے ہوئے تھے اور دن رات گھر پر کام کرتے تھے یہاں تک کہ یہ سات منزلہ حویلی بن جائے۔ اس نے معمار کا استعمال نہیں کیا اور عمارت میں اس کا اثر اضافی انداز میں جوڑ دیا ، لہذا گھر میں متعدد عجیب و غریب چیزیں ہیں جیسے دروازے اور سیڑھیاں جو کہیں بھی نہیں ہیں ، ونڈوز دوسرے کمروں اور سیڑھیاں کو نظرانداز کرتی ہیں جن میں عجیب و غریب ریزر ہیں۔ بہت سارے اکاؤنٹس ان مشکلات کا سبب بھوت پر ان کے اعتقاد کو قرار دیتے ہیں۔ ماحولیاتی ماہرین نفسیات نے یہ نظریہ پیش کیا ہے کہ عجیب ترتیب خود ہی آج گھر کو چھڑایا جانے کا احساس دلانے میں معاون ہے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close